FAQ van Bureaus

1. Tot wanneer kan ik recruiters nomineren?
Recruiters kunnen zichzelf (laten) nomineren tot en met 23 febrauri 2019. 
 

2. Vanaf wanneer kan ik stemmen op mijn favoriete recruiter?
Vanaf 1 maart 2019 tot en met 23 maart is de stemming geopend. 
 

3. Hoe kan ik zien wie er genomineerd zijn?
Zoek in het overzicht van de genomineerden. Bij het uitbrengen van een stem selecteer je jouw favoriet en breng je een stem uit.
 

4. Mijn favoriete recruiter staat er nog niet tussen. Hoe meld ik die aan? 
Staat jouw favoriet nog niet in de lijst van genomineerden? Nomineer deze dan op de homepage (tot en met 23 februari 2019 mogelijk) De organisatie neemt contact op met de betreffende recruiter om hem/haar te informeren over de nominatie.
 

5. Ik ontvang geen bevestiging van mijn stem per e-mail.
Controleer eerst of de bevestiging in de ongewenste berichten / spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval, dan kan je via deze link opnieuw een bevestiging aanvragen.  Lukt het dan nog steeds niet, stuur dan een e-mail naar info@recruiterawards.nl.
 

6. Hoe kan ik zien hoeveel stemmen mijn favoriete recruiter heeft ontvangen?
Een aantal maal wordt er een tussenstand gepubliceerd van de recruiters met de meeste stemmen. Deze tussenstanden kan je zien op de pagina Tussenstand die zichtbaar wordt tijdens de stemfase. Tussen de momenten van publicatie van de tussenstand in, is het niet mogelijk om te zien hoe vaak er op jouw favoriete recruiter is gestemd.
 

7. Mijn email adres wordt niet herkend, kan ik nu wel stemmen?
Het systeem ziet sommige domeinen waaronder @inbox.com als oneigenlijke e-mailadressen ook wel 'wegwerp e-mailadressen' genoemd. De herkomst en echtheid van dergelijke e-mailadressen kan niet worden geverifieerd en dus kan er helaas niet mee gestemd worden.
 

8. Hoe worden mijn gegevens gebruikt?
De persoonsgegevens die bij het stemmen worden achtergelaten worden vastgelegd in de administratie van Freelance.nl. Deze gegevens zullen vertrouwelijk en conform de wet bescherming persoonsgegevens worden behandeld. Je gegevens worden niet verstrekt aan derden. Wij gebruiken deze om je te informeren over deze verkiezing en onze werkzaamheden.

Afmelden voor de e-mails kan door te klikken op de afmeldlink die in elke e-mail wordt verzonden. De afmelding wordt direct verwerkt. Ook kun je contact met ons opnemen om je af te melden.


9. Tot wanneer kan er gestemd worden?
Er kan vanaf 1 maart tot en met 21 maart 2019 gestemd worden.
 

10. Hoe worden de winnaars bepaald?
Vanaf 1 maart tot en met 21 maart kan iedereen via www.recruiterawards.nl stemmen op zijn of haar favoriete recruiter. Uit de top 5 van de recruiters met de meeste stemmen selecteert de vakjury per categorie 3 recruiters die door gaan door naar de volgende ronde. In deze laatste ronde presenteren de kanshebbers zich aan de vakjury. Ook vraagt de vakjury referenties uit. Daarna beslist de vakjury wie in iedere categorie uiteindelijk de Recruiter Award wint. De uitslag blijft geheim tot de feestelijke uitreiking op 17 april 2019.
 

11. Kan ik bij de uitreiking aanwezig zijn?
De uitreiking op 17 april 2019 is niet vrij toegankelijk. Naast de overgebleven kanshebbers op de titels en enkele van hun collega’s is de entree alleen mogelijk op uitnodiging van de organisatie.

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen, neem dan contact op met info@recruiterawards.nl.

Om deze website ten volle te benutten dient u cookies te accepteren - toon details